Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 maja 2016

Podczas sikania oglądaj Instagrama - #likeagirl

Po co marnować czas spędzony w toalecie? Skoro i tak mam kijowo, bo jestem dziewczyną, i sikam na siedząco, a już najgorzej, jak mam spodnie (Lady Gaga w pewnym wywiadzie około 2010 roku wyznała, że nosi tylko spódnice, bo wtedy łatwiej jest jej tańczyć. Jestem pewna, że chodziło o sikanie). Nie zmienię tego, chociaż już się da, i będę sikać jako dziewczyna zawsze, ale nie pozwolę, aby moja płeć definiowała też moją produktywność. Dlatego podczas sikania trzeba oglądać Instagrama. Zawsze to kilka zdjęć więcej, może nawet 5 wysikanych lajków, w zależności od tego, jak dużo się wypiło. Wystarczy zabrać ze sobą telefon, usiąść i scrollować do woli. Po co trawić czas na próżności poza toaletą? Toilet named Best Place for Giving Instalikes 2016.

PS. Staram się zwiększać wydajność wszystkich ludzi na świecie poprzez wykorzystanie zróżnicowanych kanałów dystrybucji, dlatego najlepiej obserwować profil @KasjaZiel. Lajkowanie moich zdjęć może przyczynić się do zwiększenia produktywności w toalecie, jakkolwiek by to źle nie brzmiało.



2 komentarze: